HTML

Audióvizuálisolvasónaplopó

Fotonok, rezgések, ionok becsapódásából bekövetkező agyi- és melsővégtagi reakciók

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Amikor megállt a Föld...

2010.01.13. 22:44 escaper

Ez a film bebizonyította, hogy olvasó/néző naplót kell vezetnem.

Videótékában megütötte a szemem, azonnal ki akartam venni, mármint a filmet, nem a szememet. Csajom mondja, ne mert lttuk már ráadásul moziban. Nézem a borítót, olvasom az összefoglalót. A képek ismerősek, de semmi sem ugrik be. Nem hiszek neki, otthon megnéztem a trailer. Minden kocka ismerős, de pontosan annyira emlékszem belőle felismerés szinten, ami benne van.

Kénytelen voltam megnézni egy online oldalon. Áttekertem az egészet. Tényleg láttam, de elképesztő, hogy a jelenetk mind megvannak, de nem áll össze egy filmmé. Neo ugyanúgy bambul a világba, mint a többi filmjében. Van benne érzelem, minden legyőző robot és megmenekül a világ. De mintha egy csomó előzőleg látott filmből gyúrták volna össze.

Persze tudom, hogy ez egy számomra ismeretlen filmklasszikus feldolgozása, emiatt lehet, hogy amire emlékeztet, azok loptak innen. De én ezt a filmet frissen néztem meg, és Világok harca, Függetlenség napja, Mátrix, E.T., Támad a Mars, Képlet jeleneteket látok benne.

Olyan mintegy luxus hashajtó. Fel sem tűnik, drága, olyan mint amilyennek lennie kell, de nem keresi, akinek pont erre nincs szüksége. Aki meg keresi, az kap egy nagy rakást...

Szólj hozzá!

Címkék: film sci fi

A bejegyzés trackback címe:

https://avono.blog.hu/api/trackback/id/tr901670804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása